Näytetään tekstit, joissa on tunniste valokuvaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste valokuvaus. Näytä kaikki tekstit

keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

olen sailor moon roska




Terve ! Mulla on ollu pari päivää hirvee blogiin kirjotus into päällä ja siihehän ei auta muu kuin kirjoittaminen joten asiaan ! Oon ollu taas kipeenä et oon joutunut vähän välii ramppaan lääkärissä hakemassa saikkua mut tällä hetkellä tuntuu et viimenenki pöpö on häipynyt. Sain Heliltä tollasen random sailor moon figujutskan ja ihan kuumotuksissa avasin sitä koska ainahan sieltä voi tulla joku ei niin mieluisa hahmo mutta sainkin mun ihan ultimate number one waifun makoton ! mun reaktio oli varmaan luokkaa is this real life or is this just a fantasy koska mulla ei oo ikinä näin hyvää tuuria.
Ja sit värjäsin tos sunnuntaina tukan siniseks kun oon ollu kesäst asti mustatukkanen joten vähän vaihteluu mutta ei täs enempiä seuraavaan kertaan.

perjantai 30. tammikuuta 2015

k y l m ä



Melkeen jo unohdin tän blogin joten voisin ehkä ryhdistäytyä ja kirjoittaa tänne että oon edelleen elossa. Syksy oli melko tapahtumarikasta aikaa niin hyvissä ja huonoissa asioissa mutta kumminkin elämä on ihan mukavaa ja mulla menee hyvin. Tää teksti jää nyt tälläseks aika turhan tyhjäks mutta yritän jatkossa kirjottaa vähän useammin !

torstai 31. heinäkuuta 2014

B L U E P L A N E T



Alice nine - Blue planet

Mun kesä ei oo ollut niin epic kuin haaveilin mutta kävin viime viikolla vaasassa jossa en ollut enne käynnyt ja pakko kyl myöntää et oli kyllä yhtä kaunis kaupunki niikuin oletinkin. Voisin ihan mielellään muuttaa vaasaan jos se ei ois niin kaukana ja sivulla. Viikonloppuna ois tarkotus jälleen korkata uus kaupunki nimettäin Hämeenlinna !

keskiviikko 28. toukokuuta 2014

SENBONZAKURA


Hanami oli kyllä jo muutama viikko sitten mutta aattelin silti laittaa tänne nää muutamat kuvat kirsikankukkapuun kukista. 
Tapahtuma oli mukava ja rento tosin vähän huonosti varautuneena ja kuumuus teki tukalan olon mutta ens vuonna sit vähän viisaampana uudestaan !


Lukijat

Tietoja minusta

Oma kuva
Joel/jole 25 jäbä joka pitää jännistä asioista ja pitää omaks ilokseen blogia.